קבלן הריסות בטון

שירותי הריסה ופינוי דורשים עבודה מקצועית המתבצעת בקפדנות, על ידי עמידה בנהלי בטיחות מחמירים ומזעור כלל הסיכונים הכרוכים בתהליך.

על מנת להבטיח כי אכן תהליך זה יתבצע בצורה המיטבית, בשילוב עם הקטנת הנזק הסביבתי למינימום האפשרי, נדרשים שירותיו של קבלן הריסות בטון מיומן, אשר באחריותו לנהל את התהליך באופן מקצועי ומבוקר על כל שלביו.

לצורך המחשה, מעטפת שירותי הריסות הבטון כוללות, בין היתר, שבירת קירות בלוקים או גבס, שבירה של קירות תמך, בטון מזוין ועוד. עבודות נוספות עשויות לכלול ניסור בטון, הריסה באמצעות כלי צמ"ה הנדסיים, פיצוץ מבנים, פינוי הפסולת לאתר מורשה ועוד.

זקוקים לעבודה מקצועית עד רמת הפרטים הקטנים? חברת ברוך זקן מספקת מזה שנים שירותי קבלנות הריסת בטון על ידי מתן מענה כוללני עבור כל סוגי ההריסות השונים. באמצעות צוות מיומן וציוד מתקדם, אנו מבצעים מעת לעת עבודות הריסה בהיקפים משתנים ובפריסה ארצית רחבה.

על מה אנו מקפידים? בטיחות כערך עליון, כולל ביצוע הדרכות שוטפות לעובדים כך שיוכללו לבצע את מלאכתם בצורה בטוחה ונכונה, תוך הקפדה על עבודה איכותית בכל פרמטר אפשרי. בנוסף, אנו מתחייבים לשמור על סביבה ירוקה ולהפחית את דריסת הרגל האקולוגית חרף התהליך המורכב.

נשמח לעמוד לרשותכם באמצעות מומחי ההריסות של החברה. יחד נוביל אתכם יד ביד אל עבר פרויקט מוצלח ובמחיר הוגן.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם

טכנולוגיות חדשות בתחום הקידוחים

תחום הקידוחים עובר שינויים טכנולוגיים משמעותיים בשנים האחרונות, המאפשרים עבודה מדויקת, יעילה ובטוחה יותר.להלן סקירה של כמה הטכנולוגיות המובילות בתחום

קראו עוד »

טכנולוגיות חדשות בתחום הקידוחים

מה זה מיקרופייל?

מיקרופייל הוא סוג של יסוד עמוק המיועד לשאת עומסים כבדים ולחזק מבנים, בעיקר באזורים בהם תנאי הקרקע קשים או מוגבלים

קראו עוד »

מה זה מיקרופייל

קידוח כלונסאות בקרקע חקלאית

קידוח כלונסאות בקרקע חקלאית מצריך התייחסות מיוחדת עקב סוג הקרקע והתנאים הספציפיים שיכולים להשפיע על יציבות ותמיכה של הבניין העתידי.

קראו עוד »

קידוח כלונסאות בקרקע חקלאית

לפרטים נוספים והזמנת פרויקט לביצוע
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

דילוג לתוכן